LilySlim Weight loss tickers

lördag 2 oktober 2010

Stan?

Jag har vart vaken sen 7, då vaknade prinsen o strax efter vaknade sessan. Jessica den jäveln klev upp nu! Det vill säga 3 timmar o 15 minuter senare. jag har hunnit diska, städa och gett alla barn frukost! Fast hon va så gullig o baka chokladmuffins igår kväll för jag va så sugen! Mumma!

Undrar vad som blir av idag då? Kanske en tripp på stan igen, måste ju inhandla någe till papi som fyller år snart... Det börjar dock bli tomt i plånboken tyvärr...

................
Maja har fått hosta nu oxå, frågan är om jag ska åka hemöver en dag före det va tänkt - redan på måndag alltså... Ja vi får se vad som händer.

Jag har massa bilder att bjussa på men det får vänta tills jag kommer hem!
.....................
Ja Anna-Lena, det e roligt jag kan roa nån med mina blogginlägg. Men å andra sidan är väl du rätt så lättroad oxå =)

1 kommentar:

Lollo sa...

Husmodern Jossan! :)
Du är den sanna superkvinnan

Puss