LilySlim Weight loss tickers

tisdag 19 oktober 2010

Grädde, House & Matshopping

Tog fram bröd förut som vi fick av tant Siri. Skulle va snäll o fixa morronfika till karln. Så jag sprättade påsen och kände doften komma... de va ju inge matbröd heller, det va sån där mjuk pepparkaka! Åh, snacka om att jag blev sugen då! Men jag tog inget, inte ens en smula! Och ni som känner mig vet hur strongt gjort de e av mej! =)
Istället har jag nu vispat en skvätt grädde som jag hackat ner en liten bit mörk choklad i, så det går ingen nöd på mej i alla fulla fall.
Så denna smarriga blandning ska jag smaska på till House!




Klurar på om det blir Birsta imorn, lite matshopping. Måste ju inhandla lite stuff till de kommande läckra recepten som jag ska prova. Måste även handla olika sorters frön så jag kan baka bröd, för de e nåt jag saknar. En brödskiva med smör o ost!!

Nån som känner sej lockad att strosa runt på Ica Maxi i 2 timmar? =)

Inga kommentarer: