LilySlim Weight loss tickers

onsdag 13 oktober 2010

Maja bebis

Oj, nu va de många timmar sen jag skrev här =) Känns inte som jag har så mycke o skriva om för tillfället.
Eller jo, jag jobbade ju idag! 8-12, riktigt intressant o kul! Trivs väldigt bra på den skolan faktiskt, som hemma ungefär!
På vägen hem hade de vart en olycka efter Tynderö-vägen. Ambulans, polis ja hela köret. När vi åkte förbi så skjutsade dom in karln/gubben (såg inte så bra vilken ålder de va men en karl va det iaf - tror jag...) i ambulansen. Full mundering med filtar, nackkrage o fastspänd på båren. Hoppas det gick bra för personen i alla fall.

Så de va inte jag Jenny

Tänkte kanske man kunde bjussa på några bilder

cool Arvid

Maja liten får massa pussar - myyysigt



Maja piraya bebis


Arvid

Tycker ni dom är lika varann, de två sista bilderna är de lika gammal.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, Jossan det här inlägget blev man GLA av att läsa! :-)Inge blogginlägg inge sms... Klart man blev Orolig. Härligt, förresten att få gå ut o jobba lite. Lite kooosing är alltid bra i plånkan :-)Härligt att höra att du mår fint o är i trygg miljö (hemma) Kramiiis

Catrin sa...

Ja jäklar vad dom är lika varann!!

finisar!!


Kram