LilySlim Weight loss tickers

söndag 3 oktober 2010

Jag hade den först!

Ja, det är väl ungefär så kommunikationen funkar mellan Freja o Maja för tillfället... Dom är som katt o råtta dom små söta rara flickorna! Nu skriker dom som galningar o bråkar om nån grej, men jag tänkte dom skulle få lösa det här själv den här gången... Får se hur det går...

Arvid har fått feber, ingenting är bra och sova vill han inte heller. Han har bökat o stökat inatt så jag va tvungen o ta han till min säng. Och min säng är en soffa som inte är särskilt bred så det blev rätt så trångt. Så jag har inte sovit särskilt bra inatt plus att jag har fått ont i ryggen. Men det är ju mer synd om lillgubben som inte mår bra, det e inte lätt o va liten heller.

Nu va Ante snäll o tog med Arvid i vagnen o gick ut, Kanske han somnar en stund iaf. Jessica fick åka o köpa alvedon.... Nu kommer Ante tillbaka, med en vaken, skrikande Arvid.

TJING

Inga kommentarer: