LilySlim Weight loss tickers

torsdag 28 oktober 2010

Saknar

Det är tomt här hemma i huset. Majsan har åkt med momme o noffa hem till Alby. Saknar henne redan! Helt sjukt va tomt det blir. Ingen som surrar konstant, inga snabba små fotsteg, inget gurglande skratt, ingen som tjatar om att jag ska följa med på toa o kissa... Tomt helt enkelt. Mammas lillfis.

När dom hade åkt la jag mig med Arvid på sängen, dags för eftermiddags tuppluren för han. Men jag somnade visst jag oxå.. Sååå skönt!

Är sugen på o göra iordning vardagsrummet, men om vi kör igång med de så hinns det nog inte klart innan jul. Och jag vill inte ha det stökigt när det är jul. Men kanske efter jul då?
Åsså vill jag göra klart hallen... Halva hallen ha väl vart klar... hmmm... måste ju va över ett halvår iaf. Så det kanske är dags att fixa resten nu då?

..............
Jo jag va ju till sjukgymnasten med den onda foten oxå. Han trodde det va nå småben i foten som låg o "kärvade". Vet faktiskt inte vad som menas med det, men så va det tydligen.
Han tryckte, vred och knyckte till foten - samtidigt - för att försöka få benen tillrätta men det funkade inte. Så han skulle höra av sig nästa vecka å se om det hade blitt bättre. Å det får jag verkligen hoppas, vill inte va halta Lotta nå längre.

..............
Jag har fått mitt paket från Ellos - julgardiner + några klappar. Så nu vill jag ha advent så jag få göra julfiiiiint! =)

Inga kommentarer: