LilySlim Weight loss tickers

torsdag 30 september 2010

Carina Berg, tårar och en gris

Yes, det e jag. Jag packar min väska och hälsar på hos folk i deras drömmar =) Konstigt att man drömmer om folk man aldrig träffat eller inte träffat på hur länge som helst. Det måste ju betyda att dom personerna är starka fina individer, eller hur A-K? =)

Min syrra ha fått frispel, är helt galen. Även när vi åkte in till stan förut så va det hon som körde. Vi kom till en rondell och hon körde lite för fort men istället för att bromsa så gasa hon. Wiiiiii skriker vi i kör och det knyts i magen så som det gör när man åker bergodalbanan! Sen skrattade vi så tårarna sprutade resten av vägen. Vi konstaterade även att man inte såg nåt när man skrattade så där mycket. Det blir ju liksom så att man blundar. Våran mamma skrattar jävligt högt o ofta så då sa jag att hon kan inte se särskilt mycket av världen - så då skrattade vi ännu mer!

Hjälp, nu skrattar hon som en gris, ni vet, man suger in luft innan man skrattar så det blir ett nöff ljud.... Överlever jag 5 dar här? nej jag tror jag måste bädda ner henne nu, kanske till o med sätta på tvångströja...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det var en kul dröm! :)
Kanske ses i östersund på stan om du är här! Jobbar dock hela dan i da i Torvalla! Löööövely /AK!

Anonym sa...

Men lilla vän, jag skrattar när jag läser vad du skriver. Jag har oxså varit med om det bakom ratten, det är verkligen helt omöjligt att se nåt! Kram från Anna-Lena