LilySlim Weight loss tickers

onsdag 20 oktober 2010

Tradition med samma gardiner

Fucking jävla Ellos! Skulle till o klicka hem massa fina julsaker till hemmet och ange en rabattkod som jag fick hem i brevlådan idag. Nej den rabattkoden fanns inte! Vadå finns inte? Jag har ju fått den hemskickad. Jag får la ringa istället då...
Sa till Anders att jag skulle beställa nya julgardiner. 

- Men köpte du inte nya förra året?
- Jo,men jag vill ha nya fina till köket ju.
- Men man kan ju inte köpa nya gardiner varje år. Mamma hon har alltid samma gardiner. Det blir liksom typ som en tradition med samma gardiner.
-...... (tystnad) Du skämtar va?
- haha, nej.
- Ja, men tur inte din mamma bor här då...

Asså, vad tänker karlar med? Men det är då inga klagomål när man stökat o gjort julfint här hemma.

..............
Nu ska jag krypa ner o läsa boken min. Natti natti

1 kommentar:

Jessica sa...

Suck. Karlar och deras mammor.