LilySlim Weight loss tickers

lördag 30 oktober 2010

Straffad av en 3:åring

Oj oj oj vilken skön slappardag det har varit. Till o med karln har slappat, och det är inte illa pinkat ska ni veta! Tittat på film o spelat spel, pratat o umgåtts. Det är vääääldigt sällan man får tillfälle att göra det. Eller kanske sällan man TAR tillfälle att göra det...
Jag ringde o skulle prata med Maja förut. Men de ville hon minsann inte - hon va alldeles tyst där i luren. Så då frågade jag om hon ville prata med pappa istället. MMmm (hon mm:ar på ett surt vis). Och DET gör ont i mamma-hjärtat det, ska ni veta!!
Ja så där går det. Jag blir straffad av min 3:åriga dotter för att jag "skickade" iväg henne till momme o noffa. Det va inte direkt så jag skicka iväg henne, jag frågade henne först naturligtvis - o hon va så glad att hon skulle få åka till momme så.

Saknar dig lillfisen MIN!!
Jag älskar dig Maja!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag tror Oliver är kär i Maja, han blir såå glad när han ser bilder på henne :-)