LilySlim Weight loss tickers

torsdag 7 oktober 2010

LCHF

LCHF-husmanskost : den goda vägen till hälsa och viktminskningJag har kollat in lite om LCHF-dieten. Både för och nackdelar, precis som det är med alla andra dieter... Vissa forskare säger att den här dieten bidrar till hjärt- och kärlsjukdomar.  Jag va så säker på att jag ville testa LCHF innan jag läste om det men man kan ju inte låta bli att fundera lite X-tra när man läser sånt ju! Jag fick låna den här boken av Madde idag och det verkar verkligen vara goda och lättlagade maträtter - vilket är ett stort plus för mig del! Så... ja... det blir nog förmodligen LCHF-dieten för mej faktiskt. Men jag ska nog inte köra igång genast, måste kolla upp vad som ska handlas hem och ta fram recept så det blir så enkelt som möjligt att köra igång!




Jane - kul att du vill läsa min blogg!


1 kommentar:

Elin sa...

Jag har också funderat på den dieten men jag har inte kommit fram till nått beslut än.. Jag vet en som har fått väldiga problem med gallan sen hon testade LCHF så jag känner mig ändå lite tveksam :S