LilySlim Weight loss tickers

fredag 15 oktober 2010

Gooooood Moooorning!

*Gäsp* Sovmorgon va e det? Arvid ha vart vaken bra länge nu men jag tvingar liksom o ligga kvar tills det blir tidig morgon. Svinkallt här inne dessutom så man blev ju pigg fort. Om ett tag ska jag brassa in på Willys - IGEN - men jag får ju skylla mig själv. Hade ju köpt billig choklad och man får ju vad man betalar för.... Smakade parfym.. Usch!

Nåt jag måste göra är att ta ett snack med försäkringskassan IDAG! Måste ju meddela att jag jobbade i onsdags annars blir man väl säkert straffad eller nåt annat dumt...

Att göra idag:
  • Brassa in till Willys
  • Baka tårtbottnar
  • Göra moussen
  • Tvätta upp Arvids kläder

1 kommentar:

SaraSatmara sa...

Måste ju tacka världens bästa Jossan igen för att du ännu en gång var mitt moraliska stöd i verkligheten, jag fick mig ett C på uppsatsen. Kraaam!!