LilySlim Weight loss tickers

fredag 8 oktober 2010

Prästen och jag med piskan

Nu har jag pratat med prästen. Hon är så bra! Hon undrade om vi hade tänkt oss nån solist till våra sånger...
Jag harklade mej lite lätt... öhh. ja jo det va ju så att du sjöng på Majas dop så jag tänkte att du kanske kunde sjunga nu oxå!
Och det skulle nog gå bra, vi skulle planera lite mer imorn då hon kommer.

Hej o hå, kanske dags o sno ihop nån kaka och städa innan das präst kommer? Jag menar, man vill ju inte ha hundhår och snoppdropp från hunden! Usch äckligt med hanhundar!

Har även pratat med svärmora. Jag tog fram piskan o sa att hon fick ta o sy färdigt den där klänningen till Majsan nu faktiskt. Sessan måste ju ha en finklänning på sej!
Och vad ska jag ha på mig då?!! lite lätt med panik nu bara... tjock o blek. Men men vad hinner man göra på en vecka, det skulle ja väl tänkt på innan jag tröck i mej en jävla massa choklad under graviditeten....

Inga kommentarer: