LilySlim Weight loss tickers

måndag 25 oktober 2010

Fniss

Barnen sover sen 1 1/2 timme tillbaka. Det är ihopplockat o jag har dansat foxtrot med dammsugarn. Så nu har jag slagit ner min lilla stjärt i soffan. Och ett måste när man får tid för sig själv är ju att blogga - eller hur?

Började skratta åt mina egna tankar förut, som tur va så va jag ju hemma för mej själv (för hur pinsamt e det inte då man e på stan åsså helt plötsligt börjar man garva åt nåt kul som man tänker på)
Det här hemma-fnisset handlade om bandyn...
När dom andra gör mål så låter det liksom: Jaa mål. Och sen när jag gör mål: Jaaaaaa! (typ i ett vrål) haha.
Tur jag har grannen med mej, vi ligger väl på ungefär samma nivå. Frågan är om hon kanske till o med är snäppet värre än mej? =)

nu vill jag att de ska bli advent så jag får julpynta - ååååå så mysigt!

Inga kommentarer: