LilySlim Weight loss tickers

onsdag 6 oktober 2010

Dopprogram

Nu har jag kollat in dopprogrammet som underbart snälla Jessica har gjort! Det va såååå fint. Men det är nog nån grej jag skulle vilja ta bort och lägga till en annan tror jag... kanske. Får se vad hon säger om det =)
Men jag vågar inte grejja nåt med den, det får hon göra när hon kommer.
För visst kommer du redan på torsdag?!

Imorn blir det Birsta med Madde, hon ska inhandla någe läckert eftersom hon ska på bröllop i helgen.
När ska en annan få gifta sig då tro?

Nu ska jag fortsätta kolla in Bonde söker fru

2 kommentarer:

Jessica sa...

Har du kunnat öppna den nu? Om du säger vad du vill ta bort och lägga till så fixar jag det pronto :) Åsså stämmer kanske inte ordningen på själva programmet, det får ni kolla med prästen.

Jane sa...

du förgyller min dag med din blogg :):)