LilySlim Weight loss tickers

måndag 29 november 2010

Vad har hänt?!

Ja vad är det som hänt egentligen? Jag som kommit in så bra i det här med bloggeriet och nu är det flera dagar sen jag orkade skriva. Just det - orkade. Jag är i en jävla svacka igen... Både med tröttheten o vikten. Kan det höra ihop tro? En käftsmäll skulle jag behöva, någon som vrålar: skärp dej för faaaan! Jaja nog snackat om den saken. Eller by the way, har inte gått ner nåt veckan som varit. Men som sagt hellre att jag står still än går upp igen.
Nån som har tips på hur jag kan komma i "form" igen?!

Vet ni vad som stör mej? Jo när man ringer någon, kanske tillomed lämnar mobilsvar, och personen i fråga inte ringer tillbaka. Inte ens ett meddelande tillbaka. Vissa gånger duger man - andra inte. Näää, det gillar inte jag i alla fall.

Kärlek till mina vänner!!

2 kommentarer:

mamma sa...

nu ska vi vara glaada..snart är det juuul kram mamma

Anonym sa...

Men va fan ryck upp dig nu då!
Jobba på nu och håll ut till jul, då kan du unna dig nåt och sen tar du nya tag igen efter jul!
Fan jossan du är ju hur bra som helst, snygg, fina barn, härlig gubbe, jätte fint hus, kan det bli bättre?!
Kämpa nu bruden, ge dig inte!
Puss o god jul /Bea