LilySlim Weight loss tickers

onsdag 17 november 2010

Tantfrisyr?

Sitter här med håret insmetat i färg. Lär väl ha missat hälften av allt hår, men då är det väl bara att köpa ny färg i såna fall då.
Barnen sover, karln ligger i sängen. S.K.Ö.N.T. Tid för mej själv. Jag o datorn. Det är lyx det =)
Va ju å klippte mej idag. Tog av en bit o klippte upp det + klippte lugg. Supernöjd när jag gick därifrån, men allt eftersom tiden gick desto mer ångrade jag luggen. Ja Jossan i ett nötskal - jag ska helt enkelt inte klippa mej för hur det än blir så blir jag aldrig nöjd efter ett tag!

Hoppas det ser lite bättre ut med en skvätt färg i.

Imorn ska Maja knäppa kort så jag får väl pallra mej upp om en stund i kika om jag hittar nå kläder hon kan tänkas ha på sej. Jag brukar ju alltid köpa nåt nytt o fint hon kan ha på sej men det bidde inte så den här gången.
Tänkte till o med göra ett försök att få fixa hennes hår imorn. Kan bli tufft, men jag måste få göra det helt enkelt annars kommer ungen se ut som "hej kom o hjälp mej" för hennes lugg är lång som bara den. Hon ville spara ut den. Så vi får se vad jag ska ta till för trix för att få göra nån sorts frisyr på damen.
Det gäller att kliva upp i tid för dom ska knäppa 8.30....

Hörs imorn!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag vill se nya frisyren!

cilla sa...

men du lägg upp en bild så vi får se