LilySlim Weight loss tickers

onsdag 24 november 2010

Städa?

Tjolahopp tjollahej!
Håller på att plocka undan grejer här hemma. Fattar inte hur det kan ligga så mycket saker framme? Har även tagit ner gardiner i alla rum så nu är det bara o sätta upp julgardinerna! Yippi!
Anders har åkt på jobbet, Arvid sover. Det krockar liksom lite med hans sovrutiner o Majas hämtning. Men men, det är ju bara så!
Idag behöver jag verkligen STÄDA! Det är nog ett måste faktiskt. Fast det beror på hur pass pigg mina små är.

Nej det här går inte, bara till å fortsätta med stöket!

Tjing

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej!!!!
Jag måste bara berätta en sak. Molly ville leka igår, jag heter Maja och mamma heter Jossan, Henning heter Arvid och pappa Anders, säger den lilla filuren =) Jag fattar inte hur hon kan alla namn! Men de var en ganska rolig lek =) Trevlig helg på dig!!!