LilySlim Weight loss tickers

måndag 1 november 2010

Broccoligratäng

Har precis slängt ihop ett gäng negerbollar. Va ju tänkt att Maja o jag skulle baka tillsammans men vi tog o gick ut i stället!

Ja sen har det väl inte hänt så mycket. Förutom att jag gjorde världens godaste broccoligratäng!! Blev så sugen när AnnaKarin skrev att hon skulle göra det på jobbe sitt. Så idag blev det stekt lax o broccoligratäng (pommes till dom som ville), sketagött blev det.

Syrran ska oxå försöka skärpa till sej med go´sakerna så jag tänkte jag skulle göra en LCHF bakelse till helgen när hon kommer. Tror faktiskt den kommer smaka minst lika bra som vanlig.
.......
Dessutom fick jag en present från Ica Maxi eftersom jag är stamkund o snart fyller år. Så jag tänkte att det typ skulle innebära 5% rabatt nästa gång man handlar eller nåt i den stilen. Jag menar - inget är ju gratis nu för tiden.
Men det visade sig att jag fick 2 gåvor. En princesstårta 6 bitar + en tårtspade. Väldigt trevligt måste jag säga, så jag ska hämta ut mina fina presenter imorn hade jag tänkt mej.

............
Maria Montazami är ju bara såååå härlig: Vart är hjälpen? Men jag sätter på mej lite läppstift så ordnar sej allt!

Inga kommentarer: