LilySlim Weight loss tickers

måndag 1 november 2010

Karaktär?

-0,3kg. Jisses... Men det är väl kanske inte så konstigt heller med tanke på att jag stoppade i mej allt möjligt i helgen. Mörk choklad, pepparkakor, chips o godis! Snacka bakslag! Vart tog Jossan med karaktär vägen? Tror hon försvann nånstans på vägen. Men jag ska hitta henne igen, för det här går ju bara inte!
Ny vecka - nya tag!
............
Idag blir det bakning - och nej, jag ska inte smaka nånting!
............
Så här trött va lillgubben i lördags...

...men när man sovit en stund är man så här glad!

Pappa o Maja spelar bandy

Haha, ser ut som att Anders tar de här på blodigt allvar!
Slänger sej mot bollen, medans Maja är intresserad av nåt helt annat!

1 kommentar:

Anna W sa...

Ah, då är det bara strax över 1 månads skillnad på dem. Ja, Milo ålar på som bara den, och idag kom han på att han kunde dra sig upp och stå på fötterna också. För tidigt tycker jag, han har ju ingen som helst balans än. :/

Måste vara full fart på dagarna med en 3-åring och en halvåring. :) Jag beundrar alla som har fler än ett barn. Tycker det är fullt upp som det är nu jag. :)