LilySlim Weight loss tickers

torsdag 18 november 2010

Underbara människor

Tack för din fina kommentar Jessica! =P Men kan inte annat än hålla med - klotögon (fast jag spärrar faktiskt inte ens upp dom!) och snoppnäsa på det. Ja, jag får la bjuda på den helt enkelt!

När Maja knäppte kort så passade jag på o hälsa på mina kära vänner Lilian o Märta där jag jobbade förut. Ja jag hälsade på några andra oxå. Det är så roligt att träffas - helt sjukt vilka underbara människor som jobbar där! Men dom jag saknar mest är ju of course Lilian o Märta & Sandra. =)

Nu på kvällskvisten har - hör o häpna - Angela tittat förbi! jisses, det va ett BRA tag sen vi träffades. Mycket trevligt. Dessutom hade hon roliga nyheter! Hur skoj som helst, men det tänker jag inte skriva här =)
Har även putsat fönster o dammtorkar o bytt sängkläder på övervåningen. Tatt bort gardinerna så nu är det bara o vänta några dagar till sen så kan jag börja sätta upp julgardinerna!

Nu alla glada människor ska Josefine Olsson slappa i soffan.

2 kommentarer:

Lilian sa...

Och vi saknar dig kram Märta och Lilian

Sandra sa...

Åh jag ssknar dig som tusan!!!!!
Kram