LilySlim Weight loss tickers

tisdag 2 november 2010

Plötsligt händer det

Ja plötsligt händer det faktiskt. Arvid rullade från mage till rygg och dunkade huvve i golvet!
...........................................................................................................

Blev en sväng till Birsta idag. Tänkte handla lite grejer till tårtorna. Tjaa, bli väl runt 200-300 spänn. Yea right! 600:- blev notan! Och vad fick jag för dessa 600 svenska kronor då?
Juice, fil, bröd, grädde, bär, tårtbotten, barnmat. Ja de va väl ungefär det.... Hur tusan kunde det bli så mycket, men kvittot stämde. Jo jag köpte ju fikabröd oxå! Orkar inte baka mer än negerbollarna... Tacka vet jag affärn som har kakor till salu.
..............................................................................................................

Regnet öser ner + att det börjar blåsa igen. Eller blåsa, snarare storma!
..............................................................................................................
Måste säga åt Andes o svänga in o köpa ljuslyktor imorn innan han åker hem, för det glömde ju jag å min lilla ärthjärna idag...


Nu fortsätter HOUSE

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst det ska tillverkas minst 10 små barn!!! ;) HAHAHA neej.. men ja... plötsligt händer det ;) EYKEYYYY