LilySlim Weight loss tickers

tisdag 23 november 2010

Upp & Hoppa

Jahaaja då va det morgon igen. Jag o Maja har tänt ljus o sitter o myser i soffan. Det blåser som satan ute. Frågan är om man vågar ge sej ut någe idag, man kanske blåser bort? Förutom att det blåser som fan så har det även snöat. Jag tycker det räcker med snö nu jag...

Idag åker svärmora hem. Hon har hjälpt till med mycket nu när hon vart här. Lagat mat, putsat fönster, sytt några julgardiner, tagit hand om barnen mm. Så det ha vart skönt med lite avlastning! Men som sagt, idag är verkligheten tillbaka.

Ahh, shit. Nu kom jag på några dagispapper som skulle fyllas i.... för typ ett halvår sen... Och jag som jobbat inom förskolan till o med. Suck. Bra förälder va? Lika bra o  hugga tag i det medans jag kommer ihåg.

Inga kommentarer: