LilySlim Weight loss tickers

fredag 5 november 2010

Inte i närheten av Jessicas...



Men förhoppningsvis lika god! =)

........................
Igår bjöd jag upp grannen med barn på lite tårta som va över. Dom stackars barna vågade inte smaka tårtan för Emma o Hanna trodde jag hade köttfärssås i den... haha, dom är bara så jävla rolig ungarna alltså! ...det som såg ut som köttfärssås va chokladmousse. När jag sa det så tittade Hanna på mej o sa: chokladmousse mmm. Jag kanske ska smaka en liiten bit då i alla fall...
........................
Idag kommer Jennie, Fredde, Wilmer, Noel o Lilly. Trevligt! Ska bjuppa på lite krubb oxå tänkte jag. Det va dom inte sen att tacka nej till!

Arvid sover i bilstolen - sovit i typ 3 o en halv timme! Inte dåligt, men han kanske inte mår riktigt hundra heller. När man pratar om trollen, nu börjar han grymta!

1 kommentar:

Jessica sa...

Säkert mycket godare!