LilySlim Weight loss tickers

tisdag 16 november 2010

Stor fråga

Har ju glömt tala om för er hur vägningen blev igår. Inte bra o inte dåligt kan man väl säga. Jag står still - men hellre still än uppåt!

Idag har det inte blitt så mycket.
En liten kälktur på gården vart det iaf. Maja höll i Arvid men helt plötsligt glömde hon nog bort brorsan o rättade till mössan o vips vaps så hade vi en snögubbe... =) stackarn fick snö hela ansiktet.
Sen stoppade vi ner han i vagnen o skrek se upp i backen fyra hål i nacken. Det gick med en jävla fart nerför ska jag tala om, så fort att jag ramla av! haha, det skulle ni ha sett!

Nu till en stor fråga! Lugg eller inte lugg?! Jag ska ju klippa mej imorn men vet inte riktigt hur.
Så nu hoppas jag det haglar in förslag och om ni tycker lugg eller inte lugg!

Nu ska jag gotta mej med grädda o lite bär - mumma! Det är faktiskt house!

3 kommentarer:

cilla sa...

lugg alla gånger

Anna W sa...

Spelar ingen roll. Du är snygg oavsett. :)

Erika sa...

jag rustar för lugg