LilySlim Weight loss tickers

måndag 15 november 2010

Shooooopping!

Yes box idag har det spenderats paningar mina vänner! Runt en tusing blev det nog. Men jag hann absolut inte med allt jag hade tänkt mej.
Jag skulle handla kläder, skor, gå in på IKEA, Rusta för o köpa blockljus, biltema för o köpa ljuslyktor.
Jag packade in ungarna o blåste iväg när karln kom från jobbet så jag va väl inne till 15.00 på Birsta. Min kära vän Anna mötte upp mej på Birsta. Där lämnade jag över barnen till henne. Haha. Smakråd o barnvakt, kan det bli bättre?
Det bidde en svart klänning med skärp, svart långt basic linne, randig lössittande t-shirt o en baggy kofta, apsnygga örhängen o ett diadem (stavas det så?) Trodde jag skulle få mer för pengarna men när jag tänker efter har jag ju faktiskt 1000 spänn kvar. Så för dom slantarna blir det skor o klippning o hårfärg. kanske till o med blir pangar kvar efter det så jag kan shoppa lite till... =)

Jessica: Jag hann inte med o köpa matskålarna. Men kanske jag ska åka in nå fler gång den här veckan. Kanske lördag? Vet faktiskt inte - men åker jag in så köper jag dom!

Sen åkte Anna hem o jag o barna tog en sväng till. Gick förbi Exit o vem hittade jag där då? Maria. Stannade o surra en stund och passade på att utfodra lillen. Sen gick vi ner o hade åt lite mat Maja o jag. Riktigt mysigt hade vi!

Jag provade en BH oxå, Jisses! Nu vet jag vart boobsen SKA sitta egentligen! Men behövde en strl större o det fanns natyrlisch INTE. Tror jag måste blåsa iväg i leta efter nån liknande faktiskt.

Nu vakna Arvid tror jag. NAtti natti!

1 kommentar:

Jessica sa...

Vilken lövly dag! Har också shoppat lite idag :) Fick äntligen pengar från akassan så jag har fyllt på kylen. Åsså en tur till syssla så klart :) Fast det var mest grejer till Lillys present och dop som åkte ner i shoppingkorgen.