LilySlim Weight loss tickers

tisdag 23 november 2010

Glömt igen...

... meddela min vikt! För er som är intresserade så har ännu 1 kg lossnat från das body! Börjar se trevligt ut på vikträknaren längst ner på bloggen nu. 7kg kvar. Har tänkt mej gå ner 4 kg innan jul - vi får se hur det går!

har precis skickat iväg en sak. Men vill inte prata allt för mycket om det än. Berättar mer en annan gång.
barnen sover, karln är på jobbet = alldeles egen tid till mej! =)

Nu börjar det bli dags för att plocka fram julgrejerna. Ska fan ta fram granen till helgen oxå, det är ju den som gör det riktigt mysigt ju!! Kanske ska börja lite smått imorn medans gumman är på dagis. Åsså gör vi lite tillsammans till helgen. Det låter väl bra det?
Kanske dags att börja baka oxå? Ska åka o inhandla lite grejer först. Ska försöka mej på o göra LCHF godis faktiskt men det behövs lite specialgrejer.

Vet ni vad denna kvinna ska göra nu? Jaja, jag ska tala om. En smoothie. Hur gött som helst - och JA. Jag får faktiskt dricka smoothie! =)

2 kommentarer:

Elin sa...

Hur gör du för att gå ner i vikt? Mig funkar de inte alls för.. :-(

Catrin sa...

Vad duktig du är!!!
Och Elin, jag tycker det ser ut som att du gått ner vikt, så något måste hänt :-)