LilySlim Weight loss tickers

onsdag 29 september 2010

taco

Följde med Sara till Härnösand idag, det gick kalasbra för henne!!

Igår gjorde vi taco vilket resulterade i att Arvid fick ont i lillmagen! =( Det blev nog för mycket med löken, kryddad köttfärs o stark sås. Så han va vaken inatt han lillgubben... Så nu blir det inge mer stark taco för våran del.
................
Imorn åker ju vi till Östersund! Men vad händer då? Jo majsan blir tokförkyld och hennes ögon är super vattnig och ser allmänt hängig ut. Så nu får vi se vad som händer imorn......
WHY?!

1 kommentar:

SaraSatmara sa...

Ajdå, är lillgumman sörsyld! Bara hon vi inte utbytt baciller hon och jag med det där pussandet, så jag har gett henne nåe. Men det borde jag inte gjort för jag har varit frisk som en nötkärna den senaste tiden!

Tack så hjärtligt för idag, utan dig skulle det antagligen inte gått så himla bra. Du är en fenomenal boost för mitt självförtroende, och även mitt moraliska stöd i verkligheten ;) puss