LilySlim Weight loss tickers

måndag 6 september 2010

Sommar

Idag har det vart en riktig sommardag = hur härligt som helst!

Så vad har hänt idag då? hmm

  • tvättat två maskiner + hängt upp natyrlisch!
  • sov ner prinsen och då...
  • ...passade jag o Maja på att gå ut i solen, jag tog en bok och hon ett spel!
  • Mellan spel och bokläsning hann vi med lite fotboll.
  • Anders kom hem och vi hjälptes åt att sätta på nya hjul på skjutdörrarna på altan
  • Jag och Fritze-pojk tog en promenad
  • Hemma från prommis så bytte jag ut hunden mot prinsessan och tog en cykeltur!
  • Badat Majsan o gjort iordning båda barnen för natten och nu sover dom så sött!
Ja, sen har man väl hunnit med lite mat och diskning och plockning mellan allt det andra. Såna där grejer man aldrig kommer undan =/

Igår blev Arvid 4 månader! Jisses, vart tog dom 4 månaderna vägen?! I förrgår vände han på sig från rygg till mage!
Cykeltur, hon är så duktigt lillfisen min!
Världens vackraste Maja och Arvid!
Maja är nog livrädd att det är den enorma näsan som ska äta upp henne!
Grimaser framför the camera!

Arvid har vänt sig men får inte till armarna riktigt!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Snoppnäsan! :)
Catrin kunde inte kommentera i din blogg skrev hon i min.

Catrin sa...

Men titta!!! Nu kan jag ju! :-) Vilka fina ungar du har Jossan!