LilySlim Weight loss tickers

torsdag 16 september 2010

Fram me paraply


Snacka om spöregn, bara vräker ner!
..............................


Majsan är på dagis. Anders har just brassat iväg på jobbet. Arvid sover. Jag har duschat, fått på mig något anständiga kläder, lite makeup, örhängen. Ja så nu ser jag väl rätt ok ut ändå kanske.... Har liksom fortfarande dåligt samvete för att jag lämnar henne på dagis å sen åker jag hem... känns fel. Älskar lillfisen min, gud va jag saknar henne nu. Skrattet, frågorna, de snabba små fotstegen... =)




Vi har sett baksmällan - skitskojig film ju!


Kanske ska ringa upp syrran

2 kommentarer:

Jessica sa...

Konstigt det där, för när de är hemma vill man åka iväg på dagis med ungen :)

Anonym sa...

men Jossan då, är ju inte ett måste att ha dem på dagis ju ;-)