LilySlim Weight loss tickers

måndag 27 september 2010

Det känns att man lever


Ja, ungefär så där ser jag ut just nu... tänkte jag skulle natta Arvid först ikväll för han va så trött, så jag gav han mat o efter det så sjung och vaggade jag han lite. Men då fick Maja för sig att hon skulle slå mig o brorsan och det slutade med att jag fick lägga ner Arvid för att ta hand om Majsan istället. Men ville hon det? nej NU skulle hon leka minsann. Men då sa jag att hon valde ju att slåss istället för o leka så nu va det hopp i säng. Så med en skrikandes ål till dotter lyckades jag efter mycket om o men få borsta tänder o tvätta av. Och medans låg Arvid o skrek som en galning i vardagsrummet. Och där kunde ju inte han få ligga så då va det bara till o hämta han medans Maja fortsatte o skrek i badrummet. Upp med Maja i säng o ner för o göra ett nytt försök till att sova ned pojken.
Nu sitter jag här genomblöt av svett (luktar jag under armen dör jag nog...) trött i skallen och mör i kroppen, känner för lite paj med marsansås. Men det e jag för trött för o fixa + att jag verkligen inte ska äta sånt där.
Man ska väl känna att man lever!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huga ingen roli kväll de där inte! Känner igen en viss del i det... då har jag EN trotsig tjej. Tycker det är NOG vissa kvällar/dagar :-)En mamma som åxå somnar ovaggad ikväll kan ja förstå :-) Vi höres! Kramis

Jessica sa...

men vart är karln då?