LilySlim Weight loss tickers

onsdag 8 september 2010

mix

Dammsugarn har gått varm här hemma idag, en Maja som springer in med gräsiga stövlar och en hund som gör likadant fast utan stövlar då...

Gynbesök idag... mindre roligt vill säga. Alldeles svettig efteråt! Det så gott som sipprade svett från mina händer... jaja, nu är det gjort. Resultatet nästa.

När barnen lagt sig va jag så jävla trött så jag ville lägga mig ner o grina, istället ringde jag till grannen och skulle fråga om hon hängde med på prommis. Men hon såg väl att det va jag och visste vad jag ville - så hon lät bli att svara =)
Det fick bli jag och kamraten Fritz istället. Så nu sitter jag här med magont, trötta ögon och skrattar åt Anders Bagge på Idol, vilken stjärna! Ja inte bara han, alla dårar som tror dom kan sjunga - Gud hjälpe dem!

Nej gott folk, nu får det va nog för ikväll... TJING

Inga kommentarer: