LilySlim Weight loss tickers

tisdag 14 september 2010

Så jädrans svårt...

Varför är det så jäkla svårt att få bort kilon från kroppen?
Varför är det så jäkla svårt att låta bli sötsaker?

Jag måste ta mig i kragen! Promenaderna går kanon, jag går varje dag!
Maten går oxå bra, tar bara en portion - normal dessutom. + att jag äter grönsaker till.
Men nu är jag inne i en sån där vill äta period, känns som jag stoppar i mig allt jag kommer åt!
Jag vill ju verkligen nå min gamla vikt igen, men hur ska jag lyckas. Jag känner mig inte motiverad längre. Kände mig riktigt motiverad för ett tag sen då vågen visade minus vid varje vägning, men nu står jag ju bara still!!

Skulle behöva nån som peppade mig... rejält!

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag har samma problem. Det går bra när jag jobbar. Så du förstår kanske hur det kommer att sluta när jag nu blir arbetslös...