LilySlim Weight loss tickers

söndag 5 september 2010

En fluga i arslet?

Här om da´n när jag gick o kissa så följde Maja med mig (inte en enda gång får jag sitta själv på toa!). När jag reste mig upp tittade hon ner i toan och såg frågande på mig.

M- Har du en fluga i arslet mamma?
J- Va? Nej det har jag ju inte.
M- Jooo, en liten!

Hon är ju bara för rolig!

.....................................................

Idag tog Anders med sig Majsan o åkte för att köpa Bensin. Jag o Arvid stannade hemma o myste. De blev borta flera timmar för dom stannade till hos vänner i Söråker. Riktigt skönt faktiskt, Arvid fick ligga ute på en filt och jag satt o njöt av livet med en bok. HÄRLIGT!
Sen kom grannen Jenny o frågade om vi inte skulle åka o spela innebandy - OF COURSE! Va väl typ gymnasiet man spelade sist. Men då blev det inställt, fasiken va irriterad jag blev! Det fick bli en prommis istället.

Vad tycker ni om min blogg?

Inga kommentarer: