LilySlim Weight loss tickers

lördag 11 september 2010

center

Tomglor på en romantisk komedi som går på 4:an. har sett den förut, en helt ok rulle faktiskt. Mår illa gör jag oxå, kanske beror på att jag ätit godis, inte så mycket faktiskt! Några godisar räckte för att dämpa mitt sug.
Vi åkte in allihopa och handlade lite lördagsgotta. Alla med varsin påse. Anders tycker jag köper så äckligt lösgodis, hur kan man köpa äckligt lösgodis?! Så då sa jag att han fan fick följa med o köpa sitt eget godis!
Men det värsta av allt va ju att center var slut, HALLÅ?!  Det innebär ju katastrof! Center är liksom godis som måste finnas på lager, bara till o fylla på när det tar slut. Förstår dom ingenting?!

Imorn ska Anders åka o köpa ett fönster. Ett fönster i vardagsrummet måste bytas och då tackar man för att blocket finns! Sen ska Anders brottas med det i några dagar och slänga iväg härliga barnförbjudna ord (som Maja lär sig, om hon inte kan dom redan vill säga). Och när det är klart kanske vi kan börja renovera här, det ser jag verkligen fram emot!!

Nu kommer Majsan o ska kramas så jag får säga Bye Bye nu då!

2 kommentarer:

cilla sa...

hallå där, det är ju nästan omöjligt att se vart man lämnar en kommentar hos dig, bara så att du vet...
Alfred är super gulligt, heter en kompis son. Många bra namn är upptagna...

Jessica sa...

Skickat förslag på dopprogram till dig på mejlen.