LilySlim Weight loss tickers

fredag 17 september 2010

Fegis...

...som lämnar anonym kommentar! =) Visst vet jag att det inte är ett måste att lämna på dagis men Maja trivs och tycker om att få vara på dagis och leka med sina kompisar. Så det är nog mer att jag saknar henne än att hon saknar mig. Och det är ju faktiskt bara 15 timmar/veckan som hon är där. Så resten av veckan får jag ha henne för mig själv. Busa, leka, bråka osv.

Nej nu måste jag städa upp lite på övervåningen! Sen ska vi skjutsa in Anders på jobbe och sen åka hem igen för o packa o förbereda lite innan vi åker in o hämtar upp han när han slutar. Sen drar vi till Alby!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fegis? De är väl ja de då haha Skrev J men de kom ju inte me då. Bara ja ju som måste skriva de me en flirtgubbe till. Du tog väl inte illa vid dej hoppas jag! Vi dagisfröknar vettu haha ;-) Hoppas ni hare bra i regnvädret Kramis /J