LilySlim Weight loss tickers

torsdag 9 september 2010

Röstning

Hämtade pruppen på dagis, sen gick vi på Folkan för jag skulle ju rösta. Majsan målade lite medan jag röstade, sen tog vi lite mellis-fika där och natyrlisch slank det ner en chokladboll oxå, fasiken vilken karaktär man har då! =/ aja, bättre lycka nästa gång.
När vi sitter där o pratar jag o gumman så kommer även karln min, även han kände sig manad o rösta. Så då sällskapade vi en liten stund och spelade sånt där... vad heter det nu igen? Luffaschack? Det där spelet när man ska ha 4 prickar i rad... Och jag erkänner - han vann. Tur det annars hade man fått en surgubbe resten av dan. Så jävla dålig förlorare alltså!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka vart det som fick din röst?

Anonym sa...

Tjena Jossan : ) Kul att du har en blogg i gen! Men du spelet på folkan heter inte det fyra i rad hihihi.....Ha en trevlig helg Kraaaaam / Anna-Lena