LilySlim Weight loss tickers

onsdag 8 december 2010

Vad är min människa för människa egentligen? - En tjuuuv!

Åter igen har jag stulit... stulit recept från Annas blogg. Hon lägger ju ut superrecept ju - vem kan motstå?
Så idag har det blitt bakning av saffransbullar med mandelmassa.

Båda barnen somnade i bilen på väg hemöver förut. Barn in Arvid till sängen - kors i taket! - han fortsatte att sova. Hämtade Maja o la henne i soffan och hon fortsatte oxå o sova. Så nu har jag stoppat Arvid i säng men Maja får va uppe en stund till. Liksom ingen idé att lägga henne när hon sovit typ 2,5 timmar! Så nu står hon här bredvid o säger: Jag vill oxå blogga mamma!

Jag min nöt har glömt bort att beställa dagiskorten! Så nu hinner jag ju inte få dom innan jul! Satan i gatan oxå!

Fritz har fått nått frispel. Han har legat o tittat, slickat och viftat av sej svansen - allt för Arvids skull. Från början trodde jag bara att han tyckte liksom det va mysigt o roligt att Arvid låg på golvet där med han.... men efter ett tag började han gnälla o jucka efter golvet... Snuskhund! Försökte han va dominant eller är det nån tjej som luktar gott på byn kanske? hur som haver så vart inte matte glad då i alla fall.





Nu ska jag passa knäcken som kokar. Sen är det nog God Natt

3 kommentarer:

Catrin sa...

Tack, fast det syns nog mer än det känns! :-) Den där mysdressen hade jag beställt från HM, helt underbar mysig. Även en julklänning, som det känns när jag tog på den så ska jag nog inte äta nåt mer förrän till jul ;-)

Å Hallå? Fel och ge mej lite av din energi? Jag ha tänkt baka i flera dagar men inte tagit mej för!

Anna W sa...

Åh, men vad kul att nån använder recepten! :) Du får stjäla hur mycket du vill. :)

tanten sa...

typiskt för det manliga könet att torrjucka...bullarna ser skitgoda ut jossan...spar en till mej..mammsaen