LilySlim Weight loss tickers

måndag 6 december 2010

Mys med julgranen

Bra med majskrokar som man inte behöver hålla i...

Två små busungar!

Mor o son. Jag gör nåt konstigt med munnen... Arvid vägrar
titta in i kameran.

Fram med granen

Maja pyntar...

...Arvid river ner


Mamma! Titta på mej! Roliga unge, stoppat in korkarna i näsan.



Ja så vad har hänt här hemma i helgen då?
I lördags hände det inte mycket alls. Slog in några klappar o tog det lugnt.
Igår kom karln o köpte toyan. Så nu är vi toyalös med istället Volvoägare.
Och nu tänker ni typ nån V70 eller liknande, men icke.
Det bidde en ny andrabil - en volvo 940. Gammal men pedantskött.
Körde den första gången igår och den gick kalas.
Åsså fick jag äntligen spela bandy igen, det går inte o beskriva hur jäkla kul det är alltså!
Och som ni ser så klädde vi granen igår. Jag tycker det är sååå mysigt med granen. Det är ju liksom den som gör att det blir julstämning. Den blev så fin.
Arvid springer i sin gåstol och river ner både belysning, glitter och ett gäng kulor!
Bakat har jag oxå hunnit med. Igår blev det saffransockerkaka och idag blev det småkakor med mandelmassa o mörkchoklad. Allt är paketerat o stoppat i frysen så jag inte ska kunna nalla av dom innan jul.
Anders ska strax åka på jobbet så då blir jag själv. Eller själv o själv, jag har ju två bråkstakar här oxå. Så är det någon som har lust o hälsa på så är det bara o komma! =)

Inga kommentarer: