LilySlim Weight loss tickers

tisdag 21 december 2010

Efter ankan kommer juluppehåll

Slänger in lite ordbajs så ni vet att jag lever och inte är totalt insnöad här på härliga Tynderö.
Tittar på fröken Anka, och ja, jag gillar faktiskt denna människa mer o mer. Skulle vilja hyra henne en månad o köra stenhårt. Riktig jävla spark i röven! =) Motivationen (som ni säkert märkt) har inte vartit på topp. Men det börjar smyga sej på. Men jag vill att den ska va på topp för annars är det ingen idé att köra. Jag måste känna motivationen till 100%. Snart så....
What the fuck?!!! Sitter o inväntar house åsså säger hallåan: nu är det dags för morden i sandhamn ..eller nå sånt! Va är detta?! Det enda program jag följer åsså tar det juluppehåll, de e fan inte sant alltså!!
Ja då är det väl lika bra man går o lägger sej då! =(

Nu kommer karln oxå, slut på lugnet =)

På torsdag blir det shopping av julmat, nån julklapp, hämta ut mina skattepengar... Åker tidigt på morron så jag är där tills dom öppnar kl.8. Det blir finnemang de!

Go´Kväll ävärybaddy

Inga kommentarer: