LilySlim Weight loss tickers

fredag 10 december 2010

Peppa`kaka

Jajapp då va det kväller igen då! Barnen ligger i sina sängar. Arvid tog det inte lång stund för o somna. Maja gick precis o la sej och sover förmodligen redan.

Så vad har hänt idag då?
Vi gick ut en sväng förut medan solen sken. Skitkallt va det. Maja tog med dockvagnen o alla dockorna på prommisen. Jag tog stora vagnen o min lilla docka =)
När vi kom hem åkte vi kälke några gånger, tank det är fortfarande lika kul att åka nu som när man va liten!
Sen gick vi in o det va dags för lillens eftermiddags lur. Meeeeen han är ju så jäkla tjurig ungen alltså! HerreGud! Han skulle minsann INTE sova. Nähä tänkte jag - va vaken då tjurskalle! Så då fick han sitta o titta på när jag o Maja baka pepparkakor. Hon är så duktigt lillfisen min. Kavlar o grejar hon...





Blev väldigt kladdigt när jag använde plastpåse som sprits...


Jaha, nu vakna Arvid till. Tusan, jag som måste ut o elda... Säkert en rap som sitter. TJING

Inga kommentarer: