LilySlim Weight loss tickers

tisdag 7 december 2010

I väntan på House

Arvid är överlycklig som har fått ett stort träd med massor av glittriga
och roliga saker!

Tjoohoo, jag lyckades få ner ett hjärta att smaska på....

...sen brassade jag och min springstol vidare och hakade på syrrans
vagn som ett släp! Jag har riktigt roligt här hemma faktiskt =)

Idag va Anders ledig för han skulle kolla sitt knä. Så vi tog en biltur hela familjen. Först sjukhuset, sen mot stöde. Arvid skrek konstant från Nacksta ungefär till Ica i Stöde. Där stannade vi till o jag sprang in o köpte sån där ätklar gröt. Han fick lite krubb där i bilen o sprattla på en stund. Sen fortsatte vi en bit till o köpte oss en till bilbarnstol.
Sen va det bara o fara hem o fixa midda. Det blev pannkaka idag, inte för att jag tycker det e mycket till mat men det va det enda jag kunde tänka på som gick snabbt.
Så nu sover barnen, jag o karln sitter o myser. (Fast jag väntar mest på House!)

Äntligen han jag beställt tackkorten. Bättre sent än aldrig, eller?!

1 kommentar:

Anna W sa...

Haha, men söt-Arvid! :) Vilken tur att han fått ett alldeles eget träd. Nu får ni aldrig ta bort det. :p