LilySlim Weight loss tickers

torsdag 30 december 2010

sprutlackering

jag skulle aldrig ha pratat med Elin på telefon igår, det verkar som hon smittade mej med kräksjukan. Det började igår kväll runt 21.30. Jag o Jessica mådde lite illa, sen gick det utför! Tur mor o far har två toaletter i huset säger jag bara.Även Freja satte igång o kräkas. Så hela natten har jag spytt och kissat med rumpan. sprutlackerat toan... fräscht va? Det hade ju vart trevligt om toapapperet varit liiiiite mjukare. Fan jag har väl rivsår i röven... o magen! snacka om värk i magen! Nu har jag fått i mej blåbärssoppa o det känns faktiskt lite bättre.
Nu väntar jag på att lilleman ska vakna så jag får bege mej hemöver. Jag vill hem!!! Min egen toa, min egen säng... Inte kul o va borta när man blir sjuk!

5 kommentarer:

Elin sa...

Haha tänk att magsjuka även smittar över telefon ;-)

Anna W sa...

Uuääck! Magsjuka är inge roligt! :( Hoppas du kryar på dig fort och att ingen fler blir sjuk.

Anonym sa...

Usch din stackare! Å dessutom inte vara hemma... Min lillgumma klagade på ont i magen igår...imorse fick man torka kräka :-( De va de nyåret de. Krya påre o hoppas de andra i fam klarar sig. Kramiiis

Anonym sa...

Oj anonym blev ja ;-) Kram J

Sandra sa...

Men goa du, inte skoj.... Hoppas det inte tar om eller att resten av familjen åker dit. Jag hoppas ni kan fira nyår iaf. Massor med Gott Nytt År kramar från oss!!!!