LilySlim Weight loss tickers

måndag 27 december 2010

bla bla bla

Nackdelen med att fira jul hemma är alla papper o kartonger som står å skräpar efteråt. Firar man borta kan man bara lämna skiten o åka hem =) Så nu har duktiga Jossan sorterat upp i tre påsar. Plast, kartong & papper, så mycket lättare när man åker på återvinningen! Och nu kommer ännu en nackdel. När man väl åker iväg med allt skräp till återvinningen så är dom ju proppfull så här efter jul! Det går ju inte ens att få in ett julsnöre i dom ju!

Ja de va det de. Går o krumelurar över det här med min vikt. Har nu gått upp 3 kg!!! på cirka.... ja vad kan det va? en månad kanske, eller mer... Bllääää! Åhhh, jag blir sååå arg!! Varför gör jag så här mot mej själv?! Bit ihop för i helvete.
Vill jag gå ner i vikt?
Svar: Ja!
Kan jag äta massa godis o kakor då?
Svar: Nej!
Är det lämpligt att ta en promenad titt som tätt kanske?
Svar: Ja!
Nu jävlar ska det laddas!

Hur gör ni för att gå ner i vikt/hålla vikten?

Mina älskade barn vaknade kl.6 imorse. För mej e det faktiskt på gränsen till natt. Maja kom o kröp ner i sängen.
Mamma till dotter: Men varför ska ni vakna så tidigt för?!
Dotter till mamma: För vi är ju inte trött nå mer mamma!
Ja så enkelt va det med det!