LilySlim Weight loss tickers

söndag 9 januari 2011

Takras

Vaknade 5 av ett dååååååån. Trodde helt allvarligt det va en orkan eller nåt som svepte iväg med halva huset. Blev livrädd o vågade inte kliva upp ur sängen men då hörde jag att Anders vakna till så då klev jag oxå upp. Det visade sej att det bara va snön som rasade av taket - tur att inte taket följde med. I samma veva gick strömmen. Så mellan 5 - 8 va vi utan ström. Asså man blir ju helt handikappad utan el. Kan inte värma vatten till välling/gröt. Inte spola på toan, kolsvart överallt, inte elda, ingen tv eller dator. Ja listan kan göras lång, tur att den kom tillbaka rätt fort.

Ja så nu har jag hunnit med o elda o skotta framför dörrarna. Även skottat balkongen vilket va mindre roligt. Halvmeter med snö som vägde huuuuur mycke som helst. Sketajobbigt! Men jag fick lite träning på armarna =)

Imorn börjar allvaret - jobbet. Iiiiihhh! Schpännande! Ska även försöka komma iväg o simma dom veckor jag jobbar + motionera på lunchen. Så är det nån som vill haka på så hojta till =)
Jenny - ska du börja på nytt ställe, var då? *nyfiken i en strut*

nu ska lillfis få mat o lite sova efter det.

Inga kommentarer: