LilySlim Weight loss tickers

måndag 24 januari 2011

Long time

Oj oj oj, men nu va det längesen jag skrev! Då borde jag ha mycket att skriva om... eller?

Vad ska jag börja med då? Jaa kanske att jag jobbat mina 2 veckor redan. Trivs som fisken i vattnet, kändes konstigt att gå hem i fredags o inte få gå tillbaka på månda´n. Men det e ju rätt mysigt att va hemma med barnen. Tiden går alldeles för fort!

Har även fått ett REJÄLT nageltrång. Insåg efter mycket om o men att jag måste gå till farbror doktor. Väl där fick jag antibiotika o köpa massa krafs på apoteket. Så nu går jag med en blöt tuss på stortån dygnet runt typ. Men det känns som det är på bättringsvägen - Tack!
När jag ändå skriver om tråkigheter kan jag meddela för er som vill veta att jag nu gått med mens i över två veckor. HerreGuuuuuud va jobbigt de är! Så det blir nog ett samtal till barnmorskan snarast...

Från tråkigheter till härligheter!
På fredag åker jag till mammsen för att sedan på lördag bege oss till östersund för en tjej-helg! Jag, Mami, Jessica & Jennie. Det blir spa, restaurangbesök o hotellövernattning. Och vet ni vad det bästa av allt är? Världens bästa mammsen pungar ut stålar för rubbet! Det ska bli så skönt att få vila ut en hel helg...


Snygging

Maja pysslar

Bus med pappsen

Pulkåkning

Vackrast i världen

1 kommentar:

Catrin sa...

Herregud vad Maja kommer få pojkar att springa efter sig! Så vacker!!

Arvid är lika fin han! :-)



Va skönt att fått jobba lite "semester" från hemmet! ;-)