LilySlim Weight loss tickers

torsdag 27 januari 2011

Latmask

Sneglade på orbitrecen imorse.. tänkte neeej jag orkar inte idag. Tar en prommis sen istället. Gick in på Beas blogg o läste nåt i stil med: man blir inte snygg av o sitta inne. Nä man blir inte snygg av o sitta still heller. Upp på maskinen jävla latmask. Ja så nu har man tränat 20 minuter i alla fulla fall. Bättre än inget.

Så är ser resultaten ut under pappsen o min pågående tävling:
v1. -1,4 (jag vann)
v2. -1,5 (jag vann)
v3. +0,4 (pappa vann med sina -2,5)

Jag tycker det går bra med maten o sötsakerna så jag måste komma igång o röra på mej. Vilket jag gjort den här veckan också. Får se resultatet på lördag morgon...

Ja så nu har jag slängt på två ägg på kokarn, längtar efter min äggmacka! Mumma.

Ja vad händer mer idag då? Arvid ska på BVC. Maja ville följa med så det får hon väl göra. Måste höra med dagis så dom inte ska på nån utflykt idag bara.
Jag ska väl bädda några sängar, plocka undan, städa toan kanske?, ta undan tvätten, förhoppningsvis kunna ta en prommis(vill inte utsätta prinsen för köldskador), fundera ut nån mat, dammsuga lite. Ja sånt dä vardagsgöra.

Nu e äggen klar! Hörs!

Inga kommentarer: