LilySlim Weight loss tickers

onsdag 12 januari 2011

Jag har en gris

Sitter o lyssnar på Anders som stoppat ner huvve i toan o spyr som en gris... jaha. Magsjuka? Migrän? Ska jag måsta va hemma imorn?! =/  Vill inte det. Men det går inte att ta hand om barn när man har magsjuka... så är det med den saken.

Hörde nå roligt på tv:n igår:
Ju större bröst desto dummare är kvinnan,
men jag tror det är tvärtom.
Ju större bröst desto dummare blir mannen!

Det är riktigt kul att vakna av klockan som ringer på morgon o göra sej i ordning o fara iväg o jobba. På nåt vis så uppskattar jag mer att komma hem och få tillbringa tid med barnen. Trivs som fisken i vattnet!

Arvid kryper väldigt bra nu. Det är så mysigt och roligt att få se sina småhjärtans framsteg!

Nä nu måste jag sova tror jag...

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är så skoj att ha dig i huset igen, lite synd bara att vi inte är på samma avdelning..

Fan va korkad jag måste va om de sitter i bröna =) ha ha ha.

Hoppas karl piggar på sig så vi ses i morron!
Kram