LilySlim Weight loss tickers

fredag 14 januari 2011

Fullt ös medvetslös!

Trött är nog bara förnamnet. Har nu jobbat en vecka o är aptrött. MEN det är sååå härligt att få komma ut o jobba, det behövde jag verkligen!

Arvid kryper riktigt ordentligt nu, jagar oss mellan kök o vardagsrum. Anders konstaterade igår att renovering av vardagsrum inte va o tänka på.... hihi, vad va det jag sa?

Nä jag tror inte jag har så mycket att skriva om faktiskt. Eller, pappsen o jag började en viktresa tillsammans. Tävlar om vem som går ner mest i veckan och ska hålla på i 8 veckor. Förra lördagen va första stoppet. Jag vann med mina -1,4. Spännande o se imorn, men jag har en känsla av att jag förmodligen står still. Lite uppblåst.
Jag blir så inspirerad av Bea, hon är så duktig!

NATTI NATTI

2 kommentarer:

catrin sa...

Ha gubben strykit med eller överlevde han magsjukan?

Vad roligt att Arvid kryper, det gör Lilja för fullt oxå hon är inte så intresserad av att gå alls.
Trodde vi skulle ses på julgransplundringen i By...

Kram på er och hoppas ni har en mysig lördag kväll!

Anonym sa...

Hejsan svejsan i tynderöskogen!!! Klart vi ska ta en räkis oxå, de är inte slut hoppas jag ;) Just nu har vi baciller här hemma så inte nu men snart kan vi ta en räkis! =) Har du börjat jobba??? Det var längesen vi sågs nu =( Så han kryper nu iaf =) Härligt! Kram o puss på dej! /Kerstin