LilySlim Weight loss tickers

fredag 28 januari 2011

Besvikelse

-1,3. Jag e skit besviken! Har ju legat i o tränat o motionerat den här veckan men har inte gått ner mer än när jag inte tränat... Why?!
Så på 4 veckor har jag gått ner 3,8 kg.

Ikväll bär det av mot Alby. Ska bli såååååå skönt att få vila upp sej ordenligt under en hel helg! Om ni bara visste...

Funderar på om jag ska gå på kyrkis med barnen sen, eller om jag ska stanna hemma o städa lite. Den som lever får se.
Är aphungrig. Väntar på äggen mina. Måster nog duscha - luktar inte hallon tror jag...

Nää jag har nog inte så mycke vettigt att tillägga här...

3 kommentarer:

Elin sa...

Du ska var nöjd över din viktnedgång, de är jätte bra gjort!

Sandra sa...

Muskler väger mer än fett!!! =) Man ska inte stirra sig blind på kilona! Hoppas du får en super duper helg!!! KKKKKRRRRRAAAAAAMMMM

Anonym sa...

Men du ska väl va gla för att det är minus ;-) Kan ju lika väl stå still ibland. Du gör det ju bra tycker ja! Man kanske ska mäta sig ist haha Hoppas du får en mysig helg Kramis J