LilySlim Weight loss tickers

tisdag 11 januari 2011

Go´morron

God morgon kära bloggisar! Här är man uppe med tuppen minsann. Vaknade inatt av att Arvid hostade o fick panik stackarn. Visade sej att han kräks ner mammas säng. Jaja, slet bort lakanet o fortsatte sova. Verkar inte va nå magsjuka i alla fall för det ha inte kommit nå mer, vi håller tummarna!

Första dagen gick kalasbra igår och idag så ska jag få vara på "min" avdelning med kära Lilian. Kommer bli toppen!
Tog även en prommis på lunchen igår - huuuur skönt som helst. Idag blir det dock ingen för går man tidigt så är det ingen lunch. hade ju tänkt att jag skulle simma idag istället men då kom jag ju på att det e jag som hämtar Majsan. Men imorn få jag röra på mej igen. Kanske tillomed kan ta en sväng när jag kommer hem idag.
När jag kom hem igår så hade Anders köpt en första-dan-på-jobbet present! En golvlampa som jag pratat om!! Såna överraskningar uppskattas!

Att följa Lchf går väl sisådär när det e Anders som sköter maten men jag får göra mitt bästa helt enkelt!

Nej nu ska jag börja klä på mej tror jag. TJING!

1 kommentar:

Jessica sa...

Å va snäll han är :)