LilySlim Weight loss tickers

fredag 18 februari 2011

När jag skulle ut med Fritzen på en runda i kylan så tyckte jag hans öra såg så lustigt ut, det hängde liksom.
Så jag kände lite OCH där va det en stooor vätskefylld blåsa. Kul - NOT! Han va ju ute o sprang 2 ggr här på byn i veckan så han kanske hade blitt biten eller nåt men jag kan varken se eller känna nåt sår.
Då kommer nästa fundering - kan det vara chipet från den kemiska kastreringen som vandrat ut till örat?!

Maja är fortfarande dålig så nu får vi se hur det blir med kalaset hos Freja. Hos Elin o Oliver är vi portade i vilket fall som helst. Stackars Oliver är ju sjuk stup i kvarten så jag förstår att dom inte vill ha dit oss!

Näää nu ska ja springa ut o fylla på pannan så vi slipper frysa om våra små rumpor imorn bitti när vi vaknar!

Sov sött

Inga kommentarer: